1394-10-17 09:02
1131
1
25702
با شرکت 100 فراگیر؛

دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه آغاز شد

دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه گلستان با شرکت ۱۰۰ فراگیر از اصحاب رسانه استان و علاقمندان به فنون خبرنگاری از روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،این دوره به نام شهید محمدرضا معززی شهید شاخص استانی سال ۹۴ بسیج رسانه گلستان نام گرفته است که در آن اساتیدی از تهران و گلستان با نام های استاد طوماری، محمدی، داداش زاده، رعیت، وهمی و کاویانی در این دوره به بیان مباحث آموزشی می پردازند.

مسئول بسیج رسانه گلستان  در خصوص اهداف برگزاری این دوره افزود: شرکت کنندگان در این دوره از اساتید برجسته کشوری علم ارتباط و رسانه بهره می برند و در این دوره سعی شده است تا با برگزاری کلاس ها به صورت کارگاهی به  بررسی آثار شرکت کنندگان بپردازیم، همچنین برای نیروهای مبتدی در رسانه های رسمی استان نیز دوره های کارورزی نیز لحاظ شده است.

IMG_9994

وی با بیان اینکه این دوره در دو بخش و سه سطح برگزار می شود، افزود: این دوره در سطح مقدماتی(اصول مصاحبه، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، گزارش‏ نویسی و اصول روابط‌ عمومی خبرنویسی مقدماتی)، سطح تکمیلی (خبرنویسی پیشرفته حقوق رسانه ، مصاحبه ، مالتی مدیا( چند رسانه ‏ای / عکاسی خبری، اصول روزنامه نگاری آنلاین، اصول روزنامه‏ نگاری موبایلی) و در سطح پیشرفته (سبک نوین خبرنویسی فارسی، شگرد خبرنویسی ، آشنایی با شبکه‏ های اجتماعی ، جریان شناسی فرهنگی رسانه ‏های کشور و استان ، مخاطب شناسی عکاسی خبری و روزنامه نگاری الکترونیکی و آنلاین) را در بر می گیرد.

مسئول بسیج رسانه گلستان با اشاره به ثبت نام اولیه ۱۴۵ نفر از طریق سامانه، تصریح کرد: بعد از پالایش انجام گرفته و بررسی شرایط عضویت تعداد ۱۰۰ نفر جهت شرکت در این دوره پذیرفته شدند که در پایان نیز به قبول شدگان در آزمون نهایی گواهی پایان دوره  اعطا خواهد شد.

گفتنی است این دوره ویژه اعضای بسیج رسانه و بسیجیان استان گلستان می باشد که چهارشنبه اولین روز خود را سپری کرد و تا روز جمعه مورخ ۱۸ دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

انصاریان

سلام ، حداقل از تصاویر سال قبل استفاده نمی کردید!

0
0
پاسخ
1394-10-17 20:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.